aktualności

Dodano 20.11.2017 r.

ODWOŁANIE ZAJĘĆ oraz DYŻURÓW

mgr Bettiny Lisoń - Golec

Uprzejmie informujemy, że z powodu zwolnienia lekarskiego zajęcia oraz dyżury do dniach 21-22.11.2017 zostają odwołane.

 

Dodano 20.11.2017 r.

ODWOŁANIE ZAJĘĆ oraz DYŻURÓW

mgr Małgorzaty Gępki

Uprzejmie informujemy, że z powodu zwolnienia lekarskiego zajęcia oraz dyżury do dnia 23.11.2017 zostają odwołane.

 

Dodano 20.11.2017 r.

ODWOŁANIE ZAJĘĆ

mgr Małgorzaty Bronder

Uprzejmie informujemy, że z powodu zwolnienia lekarskiego zajęcia w dniu 21.11.2017 zostają odwołane.

 

Dodano 20.11.2017 r.

ODWOŁANIE DYŻURU

mgr Elżbiety Dąbrowskiej - Seweryn

Uprzejmie informujemy, że dyżur w dniu 21.11.2017 zostaje odwołany.

 

Dodano 16.11.2017 r.

ODWOŁANIE ZAJĘĆ oraz DYŻURU

mgr Małgorzaty Bronder

Uprzejmie informujemy, że z powodu zwolnienia lekarskiego zajęcia oraz dyżur w dniu 17.11.2017 zostają odwołane.

 

Dodano 16.11.2017 r.

ZMIANA DYŻURU

mgr Marcina Gorgol

Uprzejmie informujemy, że dyżur z dnia 17.11.2017 zostaje przeniesiony na 20.11; godz. 930 - 1100.

WMFiCh, ul. Bankowa 14, s. 226.

 

Dodano 16.11.2017 r.

ZMIANA DYŻURU

mgr Anny Wolskiej

Uprzejmie informujemy, że dyżur z dnia 22.11.2017 zostaje przeniesiony na 20.11; godz. 830 - 1000.

Miejsce pozostaje bez zmian.

 

Dodano 16.11.2017 r.

ODWOŁANIE ZAJĘĆ oraz DYŻURU

mgr Anny Kluczki

Uprzejmie informujemy, że z powodu zwolnienia lekarskiego zajęcia oraz dyżur w dniu 16.11.2017 zostają odwołane.

 

Dodano 15.11.2017 r.

ZMIANA DYŻURU

dr Gabrieli Wilk

Uprzejmie informujemy, że dyżury w dniach 16-17.11.2017 zostają odwołane.

Dyżury zostaną odrobione:

23.11; godz.: 1245 - 1330, SPNJO; ul. Bankowa 14, s. 369
30.11; godz.: 1245 - 1330, , SPNJO; ul. Bankowa 14, s. 369

_________________________________________________________________________________________________

SEKRETARIAT SPNJO

- 17.11.2017 r. zmiana godzin pracy

Uprzejmie informujemy, że w dniu 17.11.2017 (piątek) od godz. 1200 Sekretariat SPNJO będzie nieczynny.

Godziny otwarcia biura ds. rejestracji internetowej pozostają bez zmian.

_________________________________________________________________________________________________

Dodano 13.11.2017 r.

ZMIANA DYŻURU

mgr Marzeny Tofilskiej

Uprzejmie informujemy, że dyżur w dniach 13.11.oraz 17.11. zostaje odwołany.

Dyżury zostaną odrobione:
20.11; godz.: 1615 - 1745
24.11; godz.: 1130 - 1300

 

Dodano 08.11.2017 r.

ZMIANA DYŻURU

mgr Iwony Mrozińskiej

Uprzejmie informujemy, że dyżur w dniu 15.11.2017 r. zostaje przeniesiony na godz.: 830 - 1000.
Miejsce pozostaje bez zmian.

 

_________________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________________

 

Dodano 06.11.2017 r.

ZMIANA DYŻURU

mgr Liliany Kałafatiuk

Uprzejmie informujemy, że w związku ze zmianą harmonogramu, nastąpiła zmiana dyżuru mgr Liliany Kałafatiuk.
Więcej informacji w Zakładce Dyżury pracowników.

 

Dodano 03.11.2017 r.

DYŻUR W CIESZYNIE

mgr Agaty Adamczyk - Gzary

Uprzejmie informujemy, o przedłużeniu dyżuru w dniu 09.11.2017 r. do godziny 1700

Dodano 03.11.2017 r.

 

ODWOŁANIE ZAJĘĆ

dr Bożeny Czekańskiej - Mirek

Uprzejmie informujemy, że zajęcia w dniu 03.11 zostają odwołane.

O terminie i trybie odrobienia zajęć studenci zostaną poinformowani na najbliższych zajęciach 10.11.

 

Dodano 26.10.2017 r.

ODWOŁANIE DYŻURU

mgr Teresy Pawłowskiej

Uprzejmie informujemy, że dyżur w dniu 27.10 zostaje odwołany.

Termin odrobienia zostanie wyznaczony w najbliższym czasie.

 

Dodano 25.10.2017 r.

ODWOŁANIE ZAJĘĆ i DYŻURU

dr Gabrieli Wilk

Uprzejmie informujemy, że zajęcia oraz dyżur w dniu 26.10 zostają odwołane.

Termin odrobienia zostanie ustalony ze studentami.

 

_________________________________________________________________________________________________

Termin rozwiązywania testów poziomujących został przedłużony do 30.11.2017 r.

_________________________________________________________________________________________________

Rejestracja na lektoraty Informacja dla studentów

Informujemy, że w dniu 06.10.2017 r. zostaje zniesiona dedykacja rejestracji na lektoraty – grupy lektoratowe zostają udostępnione dla studentów wszystkich kierunków.

_________________________________________________________________________________________________

INAUGURACJA ROKU AKADEMICKIEGO 2017/2018

INFORMACJE NA TEMAT ZAJĘĆ Z JĘZYKÓW OBCYCH

Termin rozwiązywania testów poziomujących został przedłużony do 30.11.2017 r.

_________________________________________________________________________________________________

Rejestracja internetowa na UL:

Studenci studiów stacjonarnych I stopnia oraz jednolitych magisterskich

rozpoczynający i kontynuujący lektorat

I TURA REJESTRACJI - grupy dedykowane

22.09.2017 r., godz.: 12:00 – 08.10.2017 r., godz.: 23:55

II TURA REJESTRACJI

10.10.2017 r., godz.: 12:00 – 15.10.2017 r., godz.: 23:55

 

Studenci studiów stacjonarnych II stopnia
oraz jednolitych magisterskich - dodatkowy semestr specjalizacyjny (dot. WPiPs – Psychologia; WRiTv –  Realizacja obrazu filmowego, telewizyjnego i fotografia)

I TURA REJESTRACJI - grupy dedykowane

22.09.2017 r., godz.: 12:00 – 15.10.2017 r., godz.: 23:55

 

Studenci studiów niestacjonarnych I stopnia oraz jednolitych magisterskich (dot. WNS i WPiA)

I TURA REJESTRACJI - grupy dedykowane

29.09.2017 r., godz.: 12:00 – 19.11.2017 r., godz.: 23:55

_________________________________________________________________________________________________

Informacja dla studentów

rozpoczynających lektorat języka obcego w roku akademickim 2017/2018

_________________________________________________________________________________________________

Dodano 08.06.2017 r.

ODBIÓR CERTYFIKATÓW

Przypominamy, że od 24.04.2017 r. można odbierać certyfikaty z egzaminu, który odbył się w lutym 2017 r.
Zapraszamy do Sekretariatu w godzinach urzędowania

 

_________________________________________________________________________________________________

Dodano 24.04.2017 r.

ODBIÓR CERTYFIKATÓW

Informujemy, że można już odbierać certyfikaty z egzaminu, który odbył się w lutym 2017 r.

Zapraszamy do sekretariatu w godzinach urzędowania.

_________________________________________________________________________________________________